navigointipalkki

03 huhtikuuta 2015

pääsiäisjuhlat ja sexyseventeen

ah
mme
bööli
puput
parhaat

Vietin eilen pääsiäisjuhlia näitten ihanien naikkosten kans! Syötiin taivaallisen makusia itetehtyjä hampurilaisia, pikkupääsiäismunia ja suklaapupuja ja aamupalaks lättyjä. Juteltiin, juoruttiin, naurettiin, laulettiin ja tanssittiin. Ja pari viikkoo sit kokoonnuttiin samalla porulla viettään mun ja Iidan yhteisiä sexy17 synttäreitä! Mahtavia ihmisiä nää #vipvuohet♥
Mun virallinen syntymäpäivä oli siis 1.4 eli oon nyt 17, huhh pelottavaa. Oon kiitollinen kaikille ihanuuksille jotka onnitteli mua ja varsinkin Iidalle ja Suville kun teitte kauniit kortitkin XD Eilen alko uus jakso ja samalla myös neljä päivää kestävä pääsiäisloma, ja ehkä ekaa kertaa elämässä musta tuntuu siltä et tykkäisin olla koulussa enemmän kun lomalla. Musta on kasvanut varsin outo lapsi. Mut ei hätää, tää on varmaan väliaikainen tunne.
Haluisin niin kovasti takas vähän aikaa sit olleet aurinkokelit et pääsisin huristeleen vespalla tän kauheenkylmänpitkän talven jälkeen. Mulla oli pari varsin onnellista päivää Vamppyyripäiväkirjojen 5 kauden kans, ah se oli ihanaa kattella Ian Somerhalderin naamaa joka päivä <3rakkaus<3 Oli myös varsin mukavaa nähä Juliaa ja Jullee täs yks päivä! Oon kaivannut niitä tyttöjä♥

kukkkkkkia
hm
puhnu
ustavaiseni
kakku
ihanimmat

6 kommenttia

  1. Oi kuulostaa tosi kivalta ja ihania kuvia myös <3 hyvää pääsiäistä ja myöhäset onnittelut :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon <3 ja hyvää pääsiäistä sullekkin! :)

      Poista
  2. Ihanaa kun postasit pitkästä aikaa ♥ tosi kiva postaus :-)

    VastaaPoista
  3. Minkäköhän ;) takia ;) tykkäät ;) olla ;) koulussa ;) ;) enemmän ;) kun ;) lomalla ;) ;) ;) ;)

    VastaaPoista