navigointipalkki

30 maaliskuuta 2013

happy friday

P!nk - Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess
silmävamma
heseruokaonah
minää
voice
¨nam
Eile oli ihan paras päivä! Mentii minä sonja anni ja martta hohtokeilaa nokialle ja syömää hesee (koska mun synttärit on maanantaina!). Hmhm naurettii ihan jäätävästi heses, ne meijä nauruäänet oli varmaa tosi ihania...xd se on nii ihana tunne vaa ku nauraa oikei _kunnolla_ pitkästä aikaa! Noitten kans tulee aina parhaat naurut. Meillä katottii leffaa ja datailtii, aaaws muistot♥ ängettii kaikki neljä siihe mun levitettävää sänkyy, oli ehkä pikkase ahdasta. 
Niijoo torstaina ennenku loma(ahah) alko olin venlan kaa ellivuores. Venlan piti opettaa mulle lumilautailuu ja vähän aikaa siin meninki, mut sit vaihoin takas suksii koska oon nössö. Mut kylmä viel sitä lumilautailuu koitan! Se vaa tuntu nii pelottavalta kun en osannu sitä yhtää ja sit ku niistä hisseistä piti tulla pois ni olin sen laudan kaa aina iha pulassa. Tuli tosta kerrasta kivasti kaikkia mustelmia ja aamulla kaikki paikat ihan kipeenä, mut kivaa oli! vaikka kuolin kun koitin mennä kärppää alas mut nyt en sitä ala selittäää :D
daa
reiskaa
pöllölö

12 kommenttia

  1. oot ihan hurjan kaunis ja sulla on aina ihania kuvia! :---)

    VastaaPoista
  2. Miten saat kuvat näin isoiks?:) ku yritän ladata flickrin kautta kuvia nii en pysty laittaa näin isoiks kuvia:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaaD: no mä vaan lataan ne kuvat flickkerii ja sit painan yhen kuvan isoks, ja sieltä ylhäältä 'share' > Grab the HTML/BBCode > medium 800 > ja sit kopion sen koodin ja linkkaan html:ään blogitekstiin , meni sekavaks mut koita noin:)

      Poista
  3. Kivoja kuvia ja ihana blogi sulla <3 Oot tosi nätti :)

    http://lovinclothes-tuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia! :)
    ps. Sulle ois haaste mun blogissa
    beautifulthingsamanda.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Voi kuinka kivalta tää sun blogis vaikuttaa! :) Rakastuin näihin kuviin ku oon selaillu tätä, kaikki niin hyvä laatusia ja kivasti kuvattuja <: Jään seuraileen!

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi/

    VastaaPoista