navigointipalkki

23 helmikuuta 2015

jotain

Tää postaus on sekava ja mun ajatukset on ihan yhtä sekavat. Viimeaikoina oon stressannu viel enemmän kun normaalisti ja se on jo aika hyvin, koska oon tällänen ikuinen stressailija. Harmikseni.
Ulkona on aika harmaata, mut välillä aurinko pilkahtelee pilvien välistä, vähän niinkun mun elämä nyt. Jotain kivoja juttuja on tapahtunu, ihania hetkiä. Näin Jullee pitkästä aikaa ja samoin Marttaakin. Koulussa on ollu penkkarit (meinasin yrjötä kun meille syötettiin niitä kamalia sooseja) ja Wanhat (ah en ehkä kestä niitä ihania mekkoja). Ja viime perjantaina oli lukiobileet, en malta oottaa et tulee uudet!
btw haluisin pistää tähän jonkun biisin mut en jaksa koska se on nykyään niin hankalaa
kirjottelen tätä postausta mummulassa
mul on nälkä ja oon kipee
mv
hmm
wanhoja
puuhe
taasmv
paituli
tanssit
leipomisjutuja
mustikoita

16 kommenttia

  1. oikeesti sun postauksia on niin ihana lukee,oot jotenkin niin taitava kirjoittaa sillee rennosti :-) nii ja sun kuvat on niin upeita ja ihania :* kiva kun postasit taas,ootan aina sun postauksia ja käyn kattoo täällä joka päivä ootko postannu ja et usko kuinka iloinen olin kun näin tään uuden postauksen :-) tsemppii sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wou kiitos paljon♥ oi oot ihan käsittämättömän ihana! <3

      Poista
  2. ihana blogi ! <3 mistä olet ostanut tuon kirjoituspöydän,koska tuo näyttää kivalta? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos♥ äääh en yhtään muista, ostin sen joskus 5 vuotta sitten jostain paikallisesta huonekaluliikkeestä :D

      Poista
  3. Ihania kuvia ja tykkään todella paljon sun kirjoitus tyylistä!:)

    VastaaPoista
  4. Jeee postasit!!! Taas sairaan ihana postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiitos paljon tiia! ja teijänki pitäs tehä se yks postaus ;)

      Poista
  5. Oot tosi kaunis.
    t.antti

    VastaaPoista
  6. sähköpostii?
    t.antti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos sul on kik nii tuu vaik kikkaa mmerihh :)

      Poista
    2. Nohh mun sähköposti on meri.suppula@gmail.com

      Poista